Warcry vs Jeffrey Kaplan 2
Megint érkezett 1 interjú a blackravens.net oldalára.Katt a továbra az első és a mostani interjuért!
WarCry: A Burning Crusade sokkal több raid dungeonnel indult mint a vanilla WoW és a guildek is sokkal gyorsabban végeznek velük. Ez szándékos volt? Milyenre lesz a Wrath of the Lich King tervezve?
Jeffrey Kaplan: Igen, a Burning Crusade több instával jött ki, mivel a játék sokkal kiforrottabb lett és a játékosok közül is sokkal többet érdekel az end-game valamilyen formában. Nagyon tetszik nekünk az a tempó amivel a guildek haladnak és ha lehet mégtöbb embertől szeretnénk ezt látni.
Ami a Lich Kinget érinti, azt tervezzük, hogy a progress éllovas guildek között kicsit erősítsük a versenyt úgy, hogy mindeközben több játékosnak elérhető a tartalom. Sok innovatív ötletünk van erre nézve, szeretnénk fejleszteni a rendszeren.
WC: A Death Knight classt tank/dps hybridnek építitek. Hogyan látjátok a helyzetüket raideken a prot Warriorok, feral Druidok és prot Paladinok mellett?
JK: A BC-re sokat tettünk hogy a feral Druidok tank/dps szerepén javítsunk, ez lesz az általános irány amit a Death Knightokkal is követni fogunk. A prot Warriorok nagyon jó helyzetben vannak dungeon és raidinstance tankolását tekintve, a prot Palák pedig egyértelműen a legjobb multi-target tankok. A fejlődésnek van bőven helye, de látható, hogy az egyes classok merre haladnak. Mindegyik képes hasonló szerepet betölteni, mégis külünböző lehetőségeket, képességeket és játékstílust adnak.
WC: A sima WoW végefelé és a TBC alatt elég nagy hangsúly volt a repu farmoláson és az ebből származó jutalmakon, ami egy jó ösztönzésnek bizonyult a casualok számára. Folytatódik ez a trend a WotLK-ban? Miket tanultatok ebből a rendszerből a Burning Crusade alatt?
JK: A reputation rendszer egy jó progress rendszer minden játékosnak, hívja magát casualnak vagy hardcorenak. Nem akarjuk a reputationt farmolását szó szerint farmolásnak megtenni, az a célunk hogy minden repunál megtaláljuk a célközönséget és annak megfelelően hanguljon a questeket. Az biztos hogy a WotLK során a daily questek jobban be fognak épülni a reputation szerzés folyamatába. Sokat segítenek azon, hogy némi változatossággal és véletlen összetevőkkel az exalted megszerzéséig érdekes és újszerű maradjon az érzés.
WC: A Horde outlandi történénetének java az Orcok és a Mag’har törzs történelme körül forgott. Mely fajok kapják majd a főszerepet Northrenden?
JK: Frankó történetet készítettünk az új zónáknak. Human, dorf, tauren, és troll eseményszálak fogják továbbvinni a történetet leginkább. Természetesen mindegyik fajnak lesz ebben szerepe, de ez a négy faj kapja majd a rivaldafényt, nekik lesz nagyon erős jelenléte a fagyos kontinens történetében.
WC: Vannak tervek hogy a Blasted Landes mókához hasonló nagy worldevent legyen mielőtt a Wrath of the Lich King elindul?
JK: Nagyon nagy dolgokkal készülünk, de egyelőre többet nem árulhatok el.
Második interjú:
Az interview Taipei (Taiwan)-ban zajlott le. A WoW 2 éves szülinapját ünnepelték ott.
WoWszene.de: Helló Allen, kössz hogy időt szántál ránk. Te vagy most a Wotlk Lead Producere, nem Shane Dabiri aki a TBC-t felügyelte. Vele mi van? J. Allen Brack: Shane egy be nem jelentett projekten dolgozik jelenleg.
W: Most jelent meg a 2.3-as patch, és itt Taiwanban is nagy az ünneplés, és persze sokan kiváncsiak a 2.4-re. Mondanál pár szót a Sunwell Plateau-ról? J: Persze! 2 része lesz, mind a kettő 70-es játékosoknak, az egyik 5-fős, a másik 25. Kael’thas Blood elfjei ellen kell harcolni, és az épületek stílusa Silvermoon által ihletett.
W: Van már tervetek a 2.4 megjelenési időpontját tekintve? J: Még nem jelenthetünk be semmit.
W: Van esély arra hogy a 2.4-et még ebben az évben a PTR-en láthassuk? J: Jelenleg a játékosok által jelentett bugokat javítjuk a 2.3.1 és 2.3.2-es patchekhez, de valószínűleg a 2.4 még ebben az évben a Testrealmen lesz.
W: Beszéljünk az közelgő kiegészítőről, a Wrath of the Lich King-ről, és PvPről. Tudsz mondani valamit meddig tart átlagban egy meccs az új BG-ben? J: A PvP az egyike azon dolgoknak amivel viszonylag későn kezdtünk foglalkozni, ezért nem tudom megmondani hogy a BG meddig tart majd.
W: Mikor láthatjuk majd a Siege Weaponök-et képen, vagy esetleg videón akcióban? A Blizzconon ugye nem sok lett megmutatva ebben a témában. J: A fejlesztőcsapatunk jelenleg azon a technológián dolgozik, amivel a szétrombolt épületeket jobban meg tudjunk jeleníteni. Ezek mellett még a mozgó Siege Weapon-ök lehető legrealisztikusabb megjelenítésén dolgozunk.
W: OK, utolsó kérdés: Tudsz újat mondani a Wrath of the Lich Kingről? J: *mosolyog* Lesznek új critterek Majd még eldöntjük melyek a végén.
W: Köszönet az interjúért.
|